پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2675
-
الف
+

برنامه تئاتر برای روزهای پسا کرونایی

مدیر دفتر تئاتر خیابانی اداره کل هنرهای نمایشی طرح پیشنهادی خود را برای روزهای پساکرونا شرح داد.

مدیر دفتر تئاتر خیابانی اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طرح پیشنهادی خود را برای روزهای پساکرونا شرح داد.
به گزارش آی‌فیلم به نقل از ایرنا، مدیر دفتر تئاتر خیابانی اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به آنکه تئاتر هنری زنده است که در ارتباطی مستقیم و رودررو با مخاطب قرار دارد خاطرنشان کرد: بعد از پشت سر گذاشتن و رسیدن به روزهایی پساکرونا؛ هنرمندان تئاتر خیابانی با تمام بضاعت، توان و ظرفیتشان می‌توانند در بطن آحاد جامعه حضور پیدا کنند. هنرمندان تئاتر خیابانی در تمامی شهرستان‌های کشورمان می‌توانند ذیل برنامه‌ریزی منسجم برای کمک به افزایش روحیه و نشاط اجتماعی دست به تولید و اجرای آثار نمایشی با همین رویکرد و هدف بزنند.
وی افزود: همچنین برای استفاده بیشتر از اغلب گروه‌های تئاتری جهت اجرای آثار متنوع می‌توان از کمک استانداری‌ها و شهرداری‌ها همسو با اداره کل هنرهای نمایشی بهره برد تا فصلی متفاوت از کمک و یاری هنر نمایش را برای رهایی از پیامدهای روانی روزهای کرونا در کشورمان شاهد باشیم.
توجه به دو ابزار مهم نمایش و موسیقی در مسیر ارتقای نشاط اجتماعی
خلیلیان با اشاره به استقبال میرکل اداره هنرهای نمایشی از این طرح، گفت: وی بر این مسئله تاکید کرد که دو هنر نمایش و موسیقی در کنار هم می‌توانند به‌عنوان مهم‌ترین ابزار برای ارتقاء روحیه مردم و نشاط اجتماعی در روزهای پسا کرونا کارکردی مهم و اساسی داشته باشند.

نظر شما
ارسال نظر